martes, 24 de julio de 2012

tres sick



Wearing: Leather jacket - vintage/ Grey Hoodie - Abercrombie and Fitch/ Faux Fur Vest - Rapsodia/ Tee - Forever 21/ Pink Pants - Forever 21/ Grey Sneakers - Nike/ Studded bag - Prune

Yup, the title refers to my actual state, I'm sick in bed wearing boots, absurd I know. But I've found a new obsession which is creating looks in Motilo and you should definetely check out my profile because it shows my latest cravings. I'll leave you a picture of yesterday's evening I spent one more time in my beloved Puerto Madero hanging out with friends.

Si, el titulo se refiere a mi estado actual, estoy enferma en la cama con botas, absurdo, ya se. Pero encontre una nueva obsesion que es crear looks en Motilo y deberian checkear mi profile ahi ya que muestra lo que me "quiero" comprar (claramente no me alcanza la mensualidad). Los dejo con una fotito de ayer a la tarde que estuve una vez mas en mi querido Puerto Madero con amigos.

1 comentario:

  1. Enamorada de tu bolso <3 Lo tengo muy parecido en rojo :D

    www.darkholicfashion.blogspot.com.es

    ResponderEliminar